Pedikir i manikir
Manikiri i pedikiri se staraju o tome da ruke i stopala kao i nokti dobiju potrebnu negu i da izgledaju uredno, zdravo i negovano.
- Ruke i noktе većina ljudi primećuje već u prvom kontaktu sa drugom osobom, te se mora imati u vidu da oni mnogo govore o ličnosti, starosnoj dobi, životnom stilu, pa je stoga važno da ruke i nokti uvek budu uredni i negovani.
- U toku trogodišnjeg školovanja učenici stiču stručno obrazovanje bazirano na savremenim dostignućima nauke, tehnologije i prakse.
- Učenici se upoznaju da ovladaju posupcima rukovanja priborom za rad, korišćenje aparata i materijala.
- Pedikir, manikir, depilacija i nadogradnja noktiju su oblasti koje se uče u školi, a stručni predmeti i praktična nastava omogućavaju učenicima da nakon završetka školovanja budu osposobljeni za samostalan rad u salonima. Pravilna nega ruku, noktiju i stopala je više od lične higijene.
- Ne treba zaboraviti da su ruke najizloženije različitim spoljnim, mehaničkim i hemijskim uticajima, a da su stopala većim delom dana u obući, pa je njihova nega i zdravlje izuzetno važno.
NASTAVNI PLAN I PROGRAM OPŠTEOBRAZOVNIH I STRUČNIH PREDMETA ZA OBRAZOVNI PROFIL - PEDIKIR I MANIKIR
Tabela opšteobrazovnih i stručnih predmeta
Opšteobrazovni/Stručni predmeti |
I RAZRED |
II RAZRED |
III RAZRED |
Srpski jezik i književnost |
* |
* |
* |
Strani jezik |
* |
* |
* |
Istorija |
* |
|
|
Muzička umetnost |
|
* |
|
Likovna kultura |
|
* |
|
Fizičko vaspitanje |
* |
* |
* |
Matemetika |
* |
* |
|
Računarstvo i informatika |
* |
|
|
Geografija |
* |
|
|
Fizika |
* |
* |
|
Hemija |
* |
* |
* |
Ekologija i zaštita životne sredine |
* |
|
|
Ustav i prava građana |
|
|
* |
Poznavanje preparata |
* |
* |
|
Osnove anatomije i fiziologije |
* |
|
|
Higijena |
|
* |
|
Prva pomoć (nastava u bloku - godišnje) |
|
* |
|
Psihologija |
|
* |
|
Osnove dermatologije |
|
|
* |
Knjigovodstvo |
|
|
* |
Estetsko pedikirsko i manikirsko oblikovanje |
|
|
* |
Praktična nastava sa tehnologijom rada |
* |
* |
* |
Građansko vaspitanje / Verska nastava |
* |
* |
* |